Az ingyenes útmutató anyagokat és a praktikus tanácsokat adja
az Andromeda Travel Görögország Tengerparti Nyaralóhely Makrygialos márka szakértője.
MEGSZÓLALNAK A VENDÉGEK, AKIK MÁR NYARALTAK AZ ANDROMEDA TRAVEL IRODÁVAL MAKRYGIALOSON.
Az INGYENES ÚTMUTATÓ ANYAGOKAT témák szerint itt találod és a címre vagy a MEGNÉZEM gombra kattintva azonnal le is tudod tölteni:
Megéri-e, jó lesz-e ez az utazás? Sok dilemma felmerül, ha az ember lánya-fia kimozdul otthonról és tengerparti nyaralásra megy. Az utazást szervező mondhat bármit, amit akar. Mert a legfontosabb, hogy mit mondanak a vendégek.
Indítsd el a videót és hallgasd meg!
Ildikó olyan tengerparti nyaralásra keresett, ahol a személyre szóló gondoskodás élménye magas fokú és feltétel nélkül adott a tengerre és tengerpartra néző örökpanorámás kilátás, úgy, hogy az elhelyezés a tengerparton van. A Star Beach Rezidencia Resort mindenben megfelelt az igényeinek és az Andromeda Travel soron kívüli kiszolgálása mellett döntött.
FONTOS: magyar állampolgár (mind felnőtt, mind gyerek) érvényes személyazonosító igazolvánnyal is gyakorolhatja a külföldre utazás jogát az Európai Gazdasági Térségről szóló Egyezményben részes tagállam területére történő beutazáskor és a tagállamok közötti utazás során, valamint ha azt nemzetközi szerződés lehetővé teszi.
A PRAKTIKUS TANÁCSOKAT pontokba szedve itt találod:
1.) Mikor érdemes jelentkezned? Minél előbb, mert a helyek folyamatosan telnek napról-napra és korai megrendelés esetén pénzt tudsz megspórolni, mert drágulhatnak az árak.
2.) Kell-e érvényes úti okmány a megrendeléshez? ÉRVÉNYES ÚTI OKMÁNY A MEGRENDELÉSHEZ NEM SZÜKSÉGES, de az utazáshoz mindenképpen kelleni fog.
3.) Az utazáshoz milyen érvényes úti okmány kell? Az utazáshoz feltétlen kell úti céltól függően érvényes új típusú plasztik kártyás személyazonosító igazolvány vagy érvényes útlevél. Görögországi utazáshoz elegendő az érvényes személyazonosító igazolvány, ha nincs érvényes útleveled. Amennyiben az Utazó nem magyar állampolgár, akkor a beutazási feltételekről fontos érdeklődni a megfelelő nagykövetségeken. Az Utazó minden külön értesítés nélkül köteles az utazáson való részvételhez szükséges okmányok (útlevél, személyazonosító igazolvány, vízum) érvényességéről és a célország, tranzitország(ok) előírásainak megfelelőségéről meggyőződni. Határon való átkeléshez személyazonosításra nem alkalmas a vezetői engedély (jogosítvány).
4.) Gyerekeknek kell-e úti okmány az utazáshoz? Érvényes személyazonosító okmánnyal gyerekeknek is rendelkeznie kell az utazáshoz. Amennyiben az utazó gyermek nem magyar állampolgár, akkor a beutazási feltételekről fontos érdeklődni a megfelelő nagykövetségeken.
5.) Megrendeléshez mire van szükség a részvételi díjon kívül? Az utazó(k) neve, lakcíme, e-mail címe, telefonszáma. A pontos születési dátumot is írásban kell megadni megrendeléskor az Andromeda részére, mert az utasbiztosításhoz szükséges. NAGYON FONTOS: az érvényes úti okmányban lévő neve(ke)t kell megadni pontosan!
6.) Van-e a kint tartózkodás ideje alatt helyi képviselet? Igen, minőségi szakértelmű asszisztencia adott a kint tartózkodás ideje alatt. Nem beszélsz idegen nyelveket, és azon gondolkodsz, belevágj-e a tengerparti nyaralásba? Nyugodtan jelentkezz erre a makrygialosi nyaralásra, lesz segítséged, mert a helyszínen a görög vendéglátód beszéli a magyar nyelvet, Makrygialoson Görögországban.
7.) WiFi van az üdülőhelyen és a szálláson? Szálláshelyeink többsége WiFi-vel (vezeték nélküli internet hozzáférés) felszerelt. Térítésmentes WiFi kapcsolat a VangelisDias Hotelapartman és a Star Beach Rezidencia Resort strandhotelapartman közösségi részein elérhető. A technikai adottságoktól függően nem biztos, hogy minden szobában van WiFi, illetve hogy ugyanolyan a jel erőssége. Általában nem elegendő filmek letöltéséhez, illetve nagyobb adatállomány letöltéséhez. A szálláshelyeken előfordulhat, hogy csak a közösségi helyiségekben lehet rendesen internetezni. A kinti helyi szolgáltatók kiválasztására és a routerek minőségére az Andromeda Travelnek nincs ráhatása, ezért az internet szolgáltatás folyamatosságáért, valamint erősségéért nem tudunk felelősséget vállalni.
8.) Miért nincs WiFi a görögországi helyközi buszjáratokon? Nincs olyan megfelelő sávszélességű mobilinternet szolgáltatás, ami egyszerre egy busznyi létszámra folyamatos és élvezhető internetezési lehetőséget biztosítana a buszon utazóknak.
9.) Hogy néz ki a strand? Homokos, lassan mélyülő szabad strandok várnak Makrygialos tengerpartján az Égei-tengernél, zuhanyzóval és öltözőfülkével.
Strandok: Star Beach, Afrodite Beach, Pydna Beach, Robinson Beach, Pirgos Beach, Gold Beach, Agiannis Beach. Teljesen ellazulva élvezhetsz egy másik dimenziót, ahonnan megújulva és boldogan térsz haza. A homokos tengerpart mellett előfordul sziklás öböl és kavicsos vízpart is. Videók, fotók a Galéria menü pontban.
10.) Nyugágyat lehet bérelni a tengerparton? Egyes partszakaszon napernyőt és nyugágyat helyeztek ki a vendéglátó egységek, amelyeket fogyasztás ellenében, aki szeretné, használhatja. A fogyasztás ára normál tarifával van. Természetesen a saját strandi felszerelés sem kizárt.
11.) Milyen pénzt vigyek magammal? Görögországba EURO-t.
12.) A csapvíz iható? Makrygialos oly szerencsés helyzetben van, hogy rendelkezik iható csapvízzel. Nem szükséges palackozott vízre költeni a pénzed.
13.) Boltok mennyire vannak a szállástól? Sétatávolságra vannak a szálláshelyektől. Ugyanabban az üzletekben vásárolnak a helyi lakosok is, mint a turisták. Hasonló árak vannak, mint Magyarországon. Általában gyümölcsöt, zöldséget, halat a helyi piacon vásárolják meg a görög emberek. Bazár minden pénteken a főtéren.
14.) Milyen szállástípusok vannak? Stúdió: 1 hálószoba egy légtérben a főzőrésszel és rendelkezik saját zuhanyzó/wc-vel.
Apartman: 1 vagy 2 vagy annál több hálószoba, a főzőrész külön légtérben vagy egyben az egyik hálószobával és apartmanonként saját zuhanyzó/wc. A két vagy több szobás apartmannak egy zuhanyzó/wc és egy főzőrésze van, tehát közös a két vagy több szobának.
15.) Miket célszerű és kell vinni az apartmanos szállásra? Például törölközőt is, vagy azt kapunk kint a szálláson? Ezeket vinni kell: törölköző, konyharuha, WC papír, tisztítószerek, mosogatószer, mosogatószivacs, szemeteszsák.
A szálláshelyeken csak turnusváltáskor az érkezés napján van egyszer bekészítve WC-papír és szemeteszsák, utána a további napokra ezekről a vendégeknek saját maguknak kell gondoskodniuk.
A szállásra célszerű 2 db törölközőt vinned, mert szükséged lesz az egyikre a szálláson és a másikra a tengerparti strandoláshoz. Hajszárító, kávéfőző, vízforraló nem tartozik a szállások felszereltségéhez.
Ha a főzőrészben szeretnél főzőcskézni, akkor legyen nálad konyharuha, mosogatószer, mosogatószivacs. A főzőrészben hűtőszekrény, mosogató, általában villanyfőzőlap van, és ezek az alapvető eszközök megtalálhatók: legszükségesebb edények (serpenyő, lábas), a létszámnak megfelelő evőeszközök, poharak, tányérok találhatók.
Ágynemű és ágyneműhuzat van a szobákban, ezt nem kell külön cipelned magaddal.
16.) A szobákban van-e klíma, légkondicionáló berendezés? Mennyivel kellemesebb érzés, ha egy hűs szoba fogad. Légkondicionáló-használat igényelhető különbözeti díj ellenében a megadott díjszabás szerint. Megrendeléskor előre kell jelezni és fizetni, mert korlátozott számban áll rendelkezésre klímaberendezéssel felszerelt szoba. A légkondicionáló berendezések használatánál ügyelj arra, hogy csak zárt nyílászárók mellett működtesd azokat. Sok szálláshely esetén a nyílászárókon érzékelők vannak, így csak akkor működik a légkondicionáló, ha azok be vannak zárva. A szobák elhagyása esetén a klímákat biztonsági okokból ki kell kapcsolni! A szobai kártyákat TILOS a kulcsokról leszedni illetve letörni, eltulajdonítani. Az ebből eredő károkat a háztulajdonosok a helyszínen megfizettethetik a vendégekkel.
17.) Étkezést tudok-e rendelni? és milyen lesz? Ha van előre megrendelt étkezés, akkor nem kell a főzéssel, ételkészítéssel, mosogatással tölteni az időt, és így a nyaralás alatt teljes a kényeztetés és a kikapcsolódás. Meggyőződésünk, hogy a legfrissebben készült étel a legfinomabb. Ha szereted a nyaralás alatt a kényelmet, és imádod a kényeztetést, akkor nyugodtan rendeld meg. Eredeti görög hagyományok alapján készített reggelis vagy félpanziós étkezés. Félpanziós ellátás esetén, a megérkezés napján már van vacsora, az utána következő napokon reggeli és vacsora, majd a hazautazás napján reggeli az utolsó étkezés. Minden nap közvetlenül a felszolgálás előtt készülnek valódi hozzávalókból, például friss zöldségekkel, melyeket a legjobb termelők a görög nap alatt a szabadban érleltek meg. A reggeli étkezés bővített kontinentális reggeli ingyenes italfogyasztással (kávé, tea). Szerintünk elengedhetetlen, hogy a legjobb alapanyagokból készüljön az esti ínycsiklandozó és változatos 3 fogásos finom vacsora is édességgel vagy gyümölccsel, mely kizárólag görög termelőktől érkezik. Mediterrán étrend nemzetközi konyhával kiegészítve az egészséget elősegítő ízletes, házias jellegű ételekkel.
18.) Ellátás rendelése esetén a reggeli illetve a vacsora általában hány órától van? Általában reggeli 9 órától, vacsora 19 órától, de erről a kinti képviselőnk ad pontos tájékoztatást a helyszínen. Az étkezéseket csak a kinti képviselőnk által megadott időpontban lehet igénybe venni. Ha bármelyiket elmulasztod, az igénybe nem vett szolgáltatások díja nem igényelhető vissza.
19.) Fakultatív programok vannak, ha nemcsak a napon sütkérezni szeretnék? Igen, a helyi görögországi iroda szervezésében, melyekre a helyszínen lehet jelentkezni a kinti képviselőnknél. Tájékoztató és részletes leírások fakultatív kirándulás és program Makrygialos»» Újdonságok és klasszikus fakultatív kirándulások, programok között lehet csemegézni, ahol a helyszíneket magas szinten ismerő, magyar nyelven is beszélő idegenvezetők mutatják be és kalauzolják a Vendégeket. High tech programok sem hiányoznak, mert egyes programokon tudsz búvárkodni, vízi síelni, jetskizni és a wakeboardozni – mind könnyen elsajátítható, ha még soha nem próbáltad.
20.) Busz jellemzői, kategóriája és a buszos utazás ideje? Ha busszal szeretnél menni, akkor tanácsot adunk, hogy melyik busztársasághoz tudsz fordulni és náluk tudsz foglalni is buszhelyjegyet. Az autóbusz a nemzetközi szabályoknak megfelelő. Légkondicionálóval felszerelt. Csomag befogadó képessége korlátozott, így személyenként kizárólag előre meghatározott súlyú egy bőrönd és egy kézitáska elhelyezésére van lehetőség. WC nem minden esetben van az autóbuszon. Az autóbusz előre megtervezett útvonalon halad és 4-5 óránként tart kb. 15-20 perces pihenőket, technikai megállókat. Az autóbuszon tilos a dohányzás. Az autóbusz a szálláshelyek turnusának kezdőnapját megelőző napon indul ki Görögországba az üdülőhelyre, és a turnus befejező napján indul vissza haza és másnap érkezik Magyarországra. Az autóbusz az üdülőhelyre a határátlépésektől, a közlekedési- és útviszonyoktól függően érkezik. A fel-és leszállások, az országhatár átlépése, a közlekedés, út- és időjárásviszonyok, valamint az egyes tengerparti üdülőhelyek forgalma miatt az előre megtervezett menetidő változhat. Az indulás óráját a buszhely szolgáltató általi utastájékoztató tartalmazza, melyet indulási nap előtt legkésőbb 5 nappal e-mailben kapsz meg.
Az autóbuszon állatok (például kutya, macska, stb) szállítására nincs lehetőség, felár ellenében sem.
21.) A buszon lesz toalett és lehet-e használni? Erről kérdezd meg feltétlen a busztársaságot, ahol buszhelyjegyet foglalsz magadnak. Nem mindegyik autóbuszon van mosdó/toalett, mert a legtöbb buszon már nincs beépítve mellékhelyiség (wc). Ha mégis van, akkor higiéniai okokból nem használható. Az éjjel-nappali üzemmód miatt nagyon megterhelődne a wc. (A vegyszer csak egy bizonyos mennyiségű szervesanyagot képes közömbösíteni, és az öblítésszám is limitált.) Az autóbuszok 4-5 óránként szoktak megállni technikai szünetre és rövid pihenőt tartani. Ilyenkor olyan helyen állnak meg, ahol van lehetőség mosdó és wc használatra. Ez idő alatt mindenki átmozgathatja magát egy picit, megszakítva a folyamatos egy helyben ülést.
22.) Hol van a tengerparti Makrygialos Görögországban? Könnyedén elérhető nyaralóhely, a tengerparton található. Közel van a második legnagyobb görög városhoz, Thesszalonikihez. GPS: É. 40.412940 K. 22.608330 Kíváncsi vagy, milyen idő vár? Nézd meg itt: Időjárás
Nézd meg Makrygialos térképét nagyban
23.) Mikor kapok vouchert, részvételi jegyet? A szálláshely vouchert legkésőbb 5 nappal e-mailben fogod megkapni és az ügyeleti mobiltelefonszámot, ami csak a szállásod időtartamának első percétől a szállásod hazautazási napjának idejének pillanatáig hívható kizárólag sürgős esetben, a megrendelt szállással kapcsolatban.
24.) Névmódosítási igényt tudok-e benyújtani? Igen, engedményezés lehetséges. Írásban kell benyújtani és ezeket az adatokat megadni: új utazó neve, születési dátuma, lakcíme, telefonszáma, e-mail címe, illetve hogy melyik személy helyett fog utazni. Engedményezés (névváltoztatás) az engedményezés miatt felmerülő költség megtérítendő. Ezen összeg megfizetését követően Andromeda módosítja a szállás foglalást.
25.) Mi fog történni, ha szállást foglaló lemondja a szállást? Az átvett foglalási feltételek foglalja össze.
26.) Egyénileg utazók szállás átvétele a megérkezés napján hogyan lesz? A helyi görög képviselet nyitva tartási idejét szükséges figyelembe venni, mert a vendégeink a megadott nyitva tartási időszakban tudnak bejelentkezni a voucherrel, hogy elfoglalhassák a szállásukat. Erről az indulás előtt legkésőbb 5 nappal az utastájékoztatóban lesz értesítés. Amennyiben a megadott nyitva tartási időszak alatt nem jelentkezik be az Utazó, és a megadott nyitva tartási időszak előtt előre nem jelezte az esetleges késését, akkor csak másnap délelőtt tud bejelentkezni és a szálláshelyet elfoglalni. Azután Utazónak már nincs jogigénye az érkezési napi szolgáltatásra. Az Utazónak felróható késésből eredő kárért az Andromeda Travelt kártérítési kötelezettség nem terheli.
27.) Mi történik a helyi görög képviselet nyitva tartási idejétől eltérő érkezés esetén? Ha az Utazó az utastájékoztatóban megadott bejelentkezési időszakban előre láthatóan nem fog tudni bejelentkezni a helyszínen, akkor feltétlenül jeleznie kell előre az utastájékoztatóban szereplő telefonszámon az Utazó neve bemondásával az érkezése várható időpontját. Érkezési napon legkésőbb görög idő 22:00 óráig meg kell érkezni Makrygialosra és be kell jelentkezni a helyi görög képviseleten, hogy aznap át tudja venni a szálláshelyet! Amikor Magyarországon 21:00 óra van, Görögországban akkor van 22:00 óra. A megadott időpont utáni érkezés esetén a szálláshelyet csak másnap délelőtt van mód elfoglalni. A bejelentkezés elmulasztásából vagy az előre nem közölt késésből eredő kárért az Utazó felelős.
28.) Miért kell útlemondási biztosítás? A szállást foglaló vendég érdekében ajánlott, de nem kötelező.
29.) Miért ajánlatos a baleset-, betegség- és poggyászbiztosítás? Saját biztonságod maximálisan nagyon fontos. Nincs annál kellemetlenebb érzés, mint, amikor pont történik valami, amikor valaki a megérdemelt pihenését tölti. Megkötése utazási feltétel az Utazó szolgálatára, az aktuális díjszabás szerint. A felmerült költségeket káresemény esetén az utasbiztosítás keretében a Biztosító megtéríti a feltételei szerint, amennyiben előzőleg kötöttél utasbiztosítást az Andromedánál. Baleset-, betegség- és poggyászbiztosítás.
30.) Takarítás a szálláshelyeken? Az apartmanok tisztán tartásáról a vendégeknek maguknak kell gondoskodniuk a nyaralásuk alatt. Megérkezés napján, a szoba átvételekor ellenőrizd le a takarítást, és csak akkor vedd át a szobát, ha az megfelelő számodra. Az esetlegesen felmerülő takarításkérési igényt jelezd azonnal a helyszínen, mert később nincs mód rá. Utólagos reklamációt a takarításra a fent említett okok miatt nem tudunk elfogadni! Kérjük, hogy a tengerpartról, a strandról feljövet a homokos strandfelszereléseket és a lábaitokat a kerti tusolónál mossátok le a vízlefolyó eltömődése elkerülése érdekében. Végtakarítás turnusváltáskor van a szálláshely tulajdonosa részéről. A végtakarítás nem tartalmazza a mosogatást és a szemét kihordását, ezért kérjük, ürítsd ki a szemetest és a szemetet tedd ki az utcán található nagy hulladékgyűjtő konténerbe, a mosatlan konyhai eszközöket mosogasd el, a hűtőszekrényt hagyd üresen és kikapcsolva nyitott ajtóval. A szálláshelyet rendbe téve és tisztán kell átadnod a kiköltözés napján.
31.) Víz- és áramszolgáltatás a szálláshelyeken? Hosszú ideig tartó szárazság, hőség esetén előfordulhat, hogy a vízszolgáltatásban és az áramszolgáltatásban problémák adódhatnak a nyaralási szezon miatti túlzott kihasználtság okán (víz-, áramszolgáltatás korlátozása vagy átmeneti hiánya, műszaki hiba). Az Andromeda Travelnek és a szálláshelyeknek ilyen esetekre nincsen befolyásuk. A mediterrán éghajlati sajátosságoknak megfelelően sok szálláshelyen a melegvíz szolgáltatást legtöbbször a házak tetején elhelyezett napelemek biztosítják, így rossz időjárási viszonyok esetén, illetve éjszaka előfordulhat, hogy a melegvíz-ellátás nem kielégítő vagy szünetel.
32.) Kiknek ideális nyaralni ezen a görögországi tengerparti nyaralóhelyen, Makrygialoson? Azoknak a vendégeknek, akik a filmekben látott igazi görög hangulatban akarnak pihenni, kirándulgatni és szeretnek finomakat enni, új ízeket megkóstolni.
33.) Szokások, hagyományok? Tekintettel arra, hogy a görögöknél mások a szokások és a hagyományok, részben az eltérő kultúrából adódóan, a baráti kapcsolatok az ottani találkozó, illetve események alkalmával kialakult szimpátia alapján realizálódnak. Kérjük, vedd figyelembe és tartsd tiszteletben a helyi szokásokat. A helyi szokások megismerésében segítséget nyújt a helyi görög képviseletünk. A templomokba és kolostorokba fedetlen karral és rövidnadrágban vagy rövid szoknyában belépni tilos. Az üdülőhelyen általában a késő esti órákig bizonyos utcazajjal és forgalommal találkozhatsz. Görögországban a szórakozóhelyek, bárok általában hajnalig tartanak nyitva, ami a pihenni vágyók nyugalmát esetenként zavarhatja.
34.) Zaj, építkezés Kérjük figyelembe venni a helyi szokásokat, hogy a mediterrán üdülőhelyeken általában a késő esti órákig bizonyos utcazajjal és forgalommal találkozhatsz. A nagyobb üdülőhelyeken mozgalmas az éjszakai élet, bárok, diszkók gyakran csak késő este (23.00 óra) telnek meg és hajnali 3-4 óráig tartanak nyitva. Egyes üdülőhelyeken már éjjel 1-2 órakor bezárnak a szórakozóhelyek, de ennek ellenére számolni kell az ebből adódó zajokkal, a pihenést esetlegesen zavaró hangoskodással. A csendes pihenésre alkalmas idő a nálunk megszokottnál rövidebb. A szálláshelyek környékén – különös tekintettel a központi elhelyezkedésű szállások esetében – a bárok, diszkók és egyéb szórakozóhelyek által kibocsátott hangerő nem minden esetben szabályozott, így ezekkel szemben sem a helyi görög képviseletünk, sem a szállástulajdonos, sem az Andromeda Travel érdemben eljárni nem tud, a szálláshely megválasztásakor erre legyél tekintettel. A szállodák, apartmanok közelében építkezés folyhat. Az üdülőhelyeken előforduló építkezések, amik esetlegesen zavarhatják a vendégek nyugalmát, nem az Andromeda Travel hibájából történnek. Az építkező vállalat legtöbbször nem is értesíti még a szomszédos szálláshelyeket sem. Az egyes szálláshelyeken is folyhatnak előre nem jelzett felújítási munkálatok, amelyek miatt vendégeink megértését kérjük. A déli, mediterrán országokban az építési mód folytán a szálláshelyek általában kevésbé hangszigeteltek.
35.) Szúnyogok, rovarok Az éghajlat és a tenger közelsége miatt a szálláshelyeken gyakran megjelenhetnek szúnyogok, különféle rovarok (bogarak, stb.), ezért szúnyogriasztót és rovarölő szert ajánlatos magaddal vinni. Jelenlétük sajnos még a magas kategóriájú szállodák területén, a folyamatos rovarirtás ellenére sem zárható ki.
36.) MEGRENDELÉS, FOGLALÁS, INFORMÁCIÓ EGYEZTETÉS: Írj e-mailt nyugodtan ide andromedatravelutazas@gmail.com
vagy
keress a közösségi Facebook-oldalunk elérhetőségén, és
ha úgy érzed, villámgyors infóra van szükséged, mert az Andromeda Travel Messengerén írj üzenetet! Az ügyfélszolgálat kizárólag online van, erről az Elérhetőségeink menüben tájékozódj.
37.) Mik a fizetési feltételek? Az Andromedához beérkezett jelentkezési alapján küldjük a díjbekérőt.
38.) Fizetés módja? Átutalással vagy közvetlen készpénzbefizetéssel az Andromeda bankszámlájára. BANKSZÁMLASZÁMOT A DÍJBEKÉRŐ TARTALMAZZA. A BEFIZETÉSI / ÁTUTALÁSI BIZONYLAT KÖZLEMÉNY ROVATÁBA KÉRJÜK BEÍRNI: Megrendelő neve+utazók száma, úti cél és utazás időpontja. A kitöltött jelentkezés vagy megrendelő alapján elkészítjük a díjbekérőt, melyet elektronikus módon e-mailben küldünk. A pénzösszeg Andromeda számlájára történő beérkezéséről e-mailt küldünk. A megrendeléshez szükséges dokumentumokat elektronikusan online vagy bescannelve/lefotózva e-mailben (andromedatravelutazas@gmail.com) vagy levélben kell megküldeni Andromeda részére. On-line megrendelés esetén szerződéskötésnek minősül az is, ha Andromeda visszaigazolása alapján az esedékes díjat megfizetted (szerződésre utaló magatartás!).
39.) A szállás szerződés mikor jön létre? A szállás megrendelésével és az Andromeda Travel (továbbiakban: Andromeda) által írásban történt visszaigazolással és a megrendelt szolgáltatások Megrendelő (továbbiakban: Megrendelő) általi megfizetésével.
Nagyon szimpatikus, ezért érdekel, és kitöltöm az alábbi személyes ajánlással készülő igényfelmérő form űrlapot.
Itt tudod indítani:
* * * * * *